The Wall

Niet urenlang winkelen maar doelgericht ergens binnenstappen en met het juiste product naar buiten lopen. Dat is waar The Wall Utrecht goed in is.

Destinationshopping noemen we dat. Door een marktonderzoek uitgevoerd in samenwerking met I&O research is onder andere dit inzicht naar voren gekomen. Sinds drie jaar helpt VOLT dit unieke selling point aan te scherpen en zo het imago van The Wall the upgraden. En dat lukt! The Wall krijgt steeds meer naamsbekendheid en er is een enorme toename in winkelend publiek en omzet.

 

Inmiddels zijn zo goed als alle huurcontracten verlengd en draait The Wall zwarte cijfers, een prachtig resultaat!

 

Het versterken van de winkelbeleving door het inzetten van kenmerkende events en workshops per winkel heeft het roemruchte winkelcentrum weer een boost in de juiste richting gekregen. Voor het vervolg zijn we gevraagd de strategie verder aan te scherpen, met oog op een verdiepingsslag van de online strategie voor meer fans en bezoekers. Inmiddels weten de bewoners van Leidsche Rijn The Wall steeds beter the vinden, want het shopping center draait beter dan ooit. Shop & Experience at The Wall.


Inschrijven nieuwsbrief

Fluid op de voet volgen en maandelijks een portie creatieve energie ontvangen?
Schrijf je dan in voor de Fluid nieuwsbrief!