Twente Branding

In samenwerking met Inextenzo ontwikkelt Fluid de marketingstrategie voor Twente Branding. Aan de hand van scherpe doelgroepprofielen bepalen we de focus. Wie willen we bereiken en raken met onze inspanningen? De aanpak omvat verder het uitwerken van de diverse contentplannen per ijkpersoon en een doorvertaling naar een webstructuur die zorgt voor optimale vindbaarheid en conversie.

IJkpersonen zorgen ervoor dat onze communicatie veel gerichter wordt, dit werkt erg goed!

 

Earth is calling Twente. Onder die noemer werken we aan een webstrategie waarbij vragen naar hi tec oplossingen vaker terecht komen bij Twentse ondernemers. Aan de hand van een analyse van Trendata bepalen we per vakgebied welke zoekwoorden relevant zijn voor Twente. Door diverse bedrijven te clusteren en te linken binnen Twente.com wordt het platform voor Google steeds relevanter. Het uiteindelijke doel: meer leads en contacten voor Twentse bedrijven.

 

Fluid verzorgt o.a.:

  • Doelgroeponderzoek en uitwerking in ijkpersonen
  • Contentplan
  • Creatieve campagneconcepten
  • Wireframe voor de website twente.com (nog in de maak)

Inschrijven nieuwsbrief

Fluid op de voet volgen en maandelijks een portie creatieve energie ontvangen?
Schrijf je dan in voor de Fluid nieuwsbrief!