Get Fluid

Fluid helpt organisaties en merken bij het ontdekken en uiten van hun onderscheidende merkkracht, het scherp definiëren van doelgroepen en het inzetten van een uitgekiende communicatiemix die raakt en tot conversie leidt. Naast een strategische benadering en pure creativiteit hecht ik veel waarde aan plezier in onze samenwerking.

Inmiddels heb ik (Frank Hautvast) meer dan 11 jaar ervaring op het gebied van merkpositionering, doelgroepprofilering, online communicatie en het aanscherpen van product- of dienstproposities. Voorheen was ik o.a. medeoprichter van Buro Blink, Team VOLT en Bert.house. Als zelfstandig adviseur hou ik het graag pragmatisch en begrijpelijk. Geen langdradige trajecten of wollige sessies maar zo snel mogelijk tot de kern komen en resultaat boeken.

Let’s get fluid!

 


Fluid werkt voor de volgende klanten (in willekeurige volgorde):

  • Twente Branding – Werven en behouden van hi tec personeel in Twente op basis van scherpe ijkpersonen
  • Hoogvliet Supermarkten – Westerse supermarktketen viert haar 50-jarig jubileum
  • BIM4ALL – BIM experts in de bouw gaan Nederland en omstreken veroveren met Growth Hacking
  • Studio X – Nieuwe merk voor virtual Reality en 3D experts met de grondige bouwkennis
  • Get Clever – Nieuwe merk voor werving en selectie zoals het altijd al bedoeld was, met de kandidaat op één
  • CompetenSYS – Herpositionering voor marktleider Diagnose en matching voor gemeenten
  • Novel-T – Marketingstrategie voor innovatiemakelaar die het Twentse bedrijfsleven op een hoger plan gaan tillen
  • Phoodie – Lancering nieuw merk voor Catering en workshops met beleving
  • Schutte Bouw – Merkrevitalisering voor innovatieve woning- en utiliteitsbouwer uit Zwolle
  • 12Build – Merk en strategie voor hét offerteplatform voor de bouw
  • VOLT – Strategische ondersteuning voor de toppers in nieuwbouwmarketing
  • MAPH – Communicatiestrategie voor de ultieme bewegers van beleving
  • Hegeman – Doelgroeponderzoek en strategie voor de duurzame bouwer uit Nijverdal
  • Livio – Marketingplan voor E-learningconcept van Enschedees beste ouderenzorgorganisatie
  • Beeldenfabriek – Samenwerking met illustratie- en animatiespecialisten uit Rotterdam
  • JBP – Merk en websiteconcept voor matchmakers met een persoonlijke touch
  • Say Yeah – Marketingstrategie voor moving media specialist met echt kennis van zaken
  • Trent Glasvezel – Marketingstrategie voor aanbieder van dark fiber

Inschrijven nieuwsbrief

Fluid op de voet volgen en maandelijks een portie creatieve energie ontvangen?
Schrijf je dan in voor de Fluid nieuwsbrief!